- Het Puntensysteem:. * - Een strijd gaat voor de punten niet langer door dan tot ronde 30.
Op Post 3:
- De Gradatiestatistieken. - De Statistieken Deel 2.
Op Post 4:
- De ranglijst van alle Ridderorden van het Verbond van Nederlandia. - De Gradatiestatistieken. - De Statistieken Deel 2.
De PM's voor de games van de Westerlingen tegen de Aantweerpenoarè en die tegen de Limburgers in Deel 2 zijn verzonden. In het weekend worden de andere games aangemaakt voor Deel 2.
Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Fri Jan 11, 2008 5:40 am, edited 1 time in total.
De Ridders Veliahd en ibrahim (karakan1453) zijn al geruime tijd (ongeveer een maand) niet meer actief op Conquer Club. Als zij gedurende Deel 2 zich toch melden, dan blijven zij erin en anders spelen ze zonder hun verder in Deel 3. Als de ridderorde zich zal handhaven en niet sneuvelen in de strijden natuurlijk.
Dus samengevat spelen Commandeur Al Capone (Al Capone 69), Commandeur letser, Commandeur moetsie62 en Officier Rhotager (RuS) de strijden in Deel 2.
Ja, 't zag er in het begin ook goed voor jullie uit. Veel mazzel met de dobbels enzo. Uiteindelijk bracht toch de ervaring gecombineerd met souplesse, durf en inzet ons de overwinning Klik hier als de game geschiedenis je interesseert.
Maar Marv, wat nu?
Last edited by Jeepee on Thu Jan 17, 2008 7:54 am, edited 1 time in total.
gezien de vertraging die wij westerlingen in dit toernooi veroorzaken, leek me deze heads-up wel gepast
Bonobo's son heeft ook gewonnen, zijn eliminatie was gewoon een onderdeel van onze tactiek. Marval, we krijgen toch alle 3 een punt?
Edit: zie dat de pnt telling toch anders is. Minder punten voor de ridderorde en geen persoonlijk pnt voor b's son. Tja, zijn eliminatie stond toch al vast. Hij had nog 2 legers en 4 kaarten dus die moesten we wel overnemen. Wel jammer dat de telling zo is. Ik dacht gewonnen is gewonnen... Hij heeft in ieder geval wel zijn CC pnt voor de gewonnen game.
Ik vin die regel echt prut aangezien je als team speelt en soms je teammaat moet pakken voo de kaarten. Het lijkt mij handiger om alleen punten af te nemen als de tegenstander je pakt of gewoon geen punten afnemen, maar helaas is dat niet zo.
Ik ben het volledig eens met Jeepee en bonobo's son. Ook wij hebben onze teammate ingemaakt voor zijn kaarten (gamenr 1132556). zou een puntje verschil maken. Doorgaan of eruit liggen. of Of komen er nog games in dit tweede deel??
bonobo`s son wrote:Ik vin die regel echt prut aangezien je als team speelt en soms je teammaat moet pakken voo de kaarten. Het lijkt mij handiger om alleen punten af te nemen als de tegenstander je pakt of gewoon geen punten afnemen, maar helaas is dat niet zo.
Ik vind het een goede regel. Op deze manier moet je bij je teamgames niet alleen zorgen dat je wint, maar ook dat je overleeft. Je zou zelfs kunnen overwegen om een teamgenoot expres niet te versterken, als het in jouw voordeel zou werken dat hij geen individuele punten krijgt. Dan krijgt je ridderorde ook een punt minder, dus je moet dan wel zeker zijn dat je orde er niet onder lijdt. Oftewel: dit voegt een hele extra dimensie toe aan je strategieën. Lees de regels wat betreft het doorgaan naar de volgende ronde maar eens goed als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel:
De 3 sterkste ridderorden binnen een verbond zullen doorgaan in de strijd en alleen de 4 sterksten in die ridderorde. De rest zijn gesneuveld op het slagveld.